Subject: Fortal OÜ liiklusmärkide 636 paigaldus T11330
From: "Tanel Tepandi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 10:09:22 +0300

Tere!

Fortal OÜ soovib paigaldada suunaviidad riigiteele T11330 Järveküla-Jüri
ja Kõrtsi tee ringristmiku juurde. Asukohtade mõttes pakuksime välja kaks
lahendust.

Kas Transpordiamet lubaks märkide paigalduse?

Lugupidamisega

Tanel Tepandi

Liikluskorraldusinsener

M: 5307 9977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.